Maandagavond 31 januari 20220 werd de jaarvergadering gehouden in het sponsorhome van IJsselmeervogels. Voorzitter Cor Severijnse opende de vergadering. We begonnen met het stilstaan van het overlijden van bestuurslid en koorlid Piet Koelewijn en het overlijden van de zoon van Henk van der Bremer. Er volgt een minuut stilte.  Het financieel jaaroverzicht werd door Cor den Hartigh doorgenomen. Martin Jacobs deed het woord namens de kascontrolecommissie. Robert Jan Figge en Arie van de Hoogen vormen de kascommissie voor het nieuwe jaar. Door het overlijden van Piet Koelewijn die ook onder andere de muziekaanhangwagen reed en hielp met de opbouw van de installaties stelt het bestuur voor Geurt Roos deze plaats in te nemen. Er zijn geen bezwaren en Geurt wordt aangesteld als algemeen bestuurslid.
Uitreiking Speldjes
Het bestuur heeft besloten om het toekennen voor een speldje in aanmerking te komen de duurvan het lidmaatschap te verkorten van 15 jaar naar 10 jaar.
De speldjes hebben worden uitgedeeld door Herman Dijs aan: Jaap Vedder (16 jaar), Arie Landwaart (16 jaar), Ronald Tiggelman (16 jaar), Jan Zwaan (14 jaar), Aart Koelewijn (14 jaar), Dirk de Graaf (14jaar), Henk Duyst (13 jaar), Jan Heuveling (13 jaar), Lans Zwaan (13 jaar), Arie ven de Hoogen (12 jaar), Douwe van de Geest (11 jaar), Ed de Graaf (11 jaar), Rico Klarenbeek (11 jaar), Meindert Koelewijn (11 jaar).
Er zijn 3 leden die morgen 25 jaar lid zijn. Zij worden gehuldigd met een speldje en een flesje:
Dit zijn: Evert Heinen, Peter Koelewijn en Klaas Koelewijn.