Woensdagavond 20 december 2017 trad het Spakenburgs Visserskoor op bij de Jumbo Bunschoten-Spakenburg. Daar bracht het koor een Kerstrepertoire ten gehoren dat klonk als een klok! Jaap Bos zong een lied mee als solist. Dirigent Cor Severijnse was uitermate tevreden. Het bracht een hele gezellige sfeer in de supermarkt waar de vele klanten van genoten, en die ook getrakteerd werden op warme chocolademelk. De leden van het koor werden goed verwend door de Jumbo, want ieder lid ging met een lekkere Kerststol huiswaarts.
Na afloop ging het koor naar het Sponsorhome van IJsselmeervogels om daar een aantal liederen te zingen voor de vrijwilligers van IJsselmeervogels. Evert Aart Hopman was daar de solist.