Optreden tijdens het Shantyfestival Putten 2018.
Zaterdagmorgen vertrokken de koorleden met eigen vervoer naar Putten. Daar aangekomen kregen we koffie en een lunchpakket aangeboden. En niet onbelangrijk, kregen we ook consumptiebonnen. De middag begon met de Kajuitzangers op het Kerkplein en daarna vertrokken we onder begeleiding van een lieftallige dame, richting viswinkel Foppen voor ons eerste optreden. Na ons optreden werden getrakteerd op een heerlijke haringen van Foppen. Vervolgens gingen naar het plein bij de ‘Dikke deur’ en de ‘2 Brothers’ waar na afloop de consumptiebonnen omgezet konden worden voor een drankje. Daarna terug naar het Kerkplein voor het laatste optreden. Om 17:00 uur was de sluiting met een gezamenlijk optreden met alle koren. Kortom, een hele gezellige middag in Putten!