Maandagavond 27 augustus 2018 vertrokken de leden van ons koor op eigen gelegenheid naar Doorn. Op landgoed Hydepark in Doorn staat het zorghotel en conferentiecentrum Nieuw Hydepark en daar ging het Spakenburgs Visserskoor optreden. We werden ontvangen met een heerlijke kop koffie of thee en om 20:00 uur gingen we van start. Het werd een gezellige ‘boel’. We begonnen met de wat serieuzere liederen zoals Droomland, Lichtstad met uw paarlen poorten en de Urker visser om door te gaan met een wat luchtiger repertoire. De gasten deden lekker mee en werd ook polonaise gelopen met o.a.de Amsterdams medley. Evert Aart Hopman zong de Woonboot en dat werd ook heel gezellig. Kijk maar bij de foto’s. Wil je meer zien klik dan hier.