Vrijdagavond 16 september 2022 was ons koor uitgenodigd om een paar liederen te zingen bij de vertoning van docudrama Vissers in Verzet op het grote doek in de BRON. Eerst kregen we boven bij GRACE een heerlijk kopje thee of koffie. En om half acht naar de BRON.
Voor de vertoning werd het ‘Spakenburgs Volkslied’ en ‘Vissers van Spakenburg’ gezongen en na de film ‘Hoe zou het zijn in Spakenburg na 100 jaar’! Een aantal medewerkers en vrijwilligers werden door initiatiefnemer en voorzitter Henk Koelewijn bedankt en in de bloemetjes gezet. Een aantal koorleden hebben als figurant ook deelgenomen tijdens de opnames van Vissers in Verzet.
Na de voorstelling terug bij GRACE werden we verwend met een hapje en een drankje.