Maandagavond 27 juni 2016 was de laatste repetitieavond van het Spakenburgs Visserskoor vóór het weekendjeweg en aansluitend de vakantieperiode. Maar er werd niet gerepeteerd, want het werd een verrassingsavond.

Alle leden kregen in het sponsorhome van IJsselmeervogels prachtige nieuwe jassen van onze sponsor Heinen en Hopman. Nadat iedereen een jas had gekregen werden we uitgenodigd door Johnny Bos om een vaarttocht te maken met de Anne-Elisabeth.
Dus op naar de Oude Haven. Eerst werden daar nog wat foto’s gemaakt en daarna gingen de trossen los en werd een leuke tocht gemaakt over het Eemmeer en de Eem op. Voor een natje en een droogje werd benedendeks gezorgd.
We troffen het geweldig met het weer en met zonsondergang waren we weer terug in de haven.