Op maandag 18 januari 2016 vond de jaarlijkse ledenvergadering van het Spakenburgs Visserskoor plaats.

Na opening van de vergadering volgde door de voorzitter een toelichting op de gebeurtenissen van het afgelopen jaar. Helaas moesten afgelopen jaar 2 leden ons koor verlaten wegens hoge leeftijd en moesten wij van 1 lid wegens overlijden afscheid nemen.
Na even stil gestaan te hebben bij deze gebeurtenis werd de rest van de agenda afgewerkt waaronder o.a. het financiƫle gedeelte en ver(her)verkiezing van nieuwe bestuursleden.

Ook werd een jubilaris door de secretaris in het zonnetje gezet voor zijn 15 jarig koorlidmaatschap.
Tot slot geeft de voorzitter zijn visie op de toekomst, waarbij ons komende avondvullende concert op 5 maart a.s. nog eens extra onder de aandacht werd gebracht.

Na applaus door de leden voor de gedane arbeid van het bestuur werd de avond besloten met hapje en een drankje.